Welkom op onze blog!

27 december 2021

Habari! (Hallo)

Welkom op onze allereerste blog!

Je bevindt je momenteel op onze gloednieuwe blog. Vanaf nu kan je hier regelmatig onze reisverhalen lezen. Het wordt een bijzonder reisverhaal, want we trekken richting het verre Tanzania om daar stage te gaan lopen in teken van onze opleiding aan de Arteveldehogeschool.

Graag stellen we ons eerst even voor…

‘Hey, ik ben Marte! Ik ben 22 jaar en studente Pedagogie van het jonge kind. In mijn vrije tijd speel ik padel en begeleid ik jongerenkampen. Ik trek graag met vrienden en familie op, ben sociaal en hou van reizen. Mijn grote passie is kinderen. Al van jongs af aan droomde ik ervan om met kinderen te werken. Momenteel ben ik die kinderdroom volop aan het vervullen. Mooier nog… ik mag mijn keuzestage als pedagogisch coach in Tanzania uitvoeren. Ik ben hier enorm benieuwd naar. Met de nodige kriebels en ongeduld sta ik te popelen om richting Moshi te trekken en er de mooiste werk- en levenservaringen op te doen!’

Marte Marte en haar gezin

'Hey, Ik ben Julie! Ik ben 20 jaar en woon in Ronsele, Lievegem. Ik studeer Kleuteronderwijs. Mijn vrije tijd offer ik graag op aan de scouts, waar ik namelijk leidster ben bij 28ste FOS De Sperwer. Ik geef daar leiding aan de jongste groep kinderen. Daarnaast spendeer ik het liefst mijn tijd met mijn vrienden en familie. Ik ben heel graag bezig met kinderen en droom er ook al een hele tijd van om les te geven in het buitenland. Ik kijk er dus ontzettend hard naar uit om op buitenlandse stage te vertrekken en al mijn dromen waar te maken!'

JulieJulie en haar gezin

Ziezo, dit zijn wij! Hopelijk kennen jullie ons nu al iets beter en hebben jullie ook evenveel zin gekregen als ons om mee op ons avontuur te gaan. Niet helemaal mee richting Tanzania, maar mee op avontuur via deze blog. Want via deze weg houden wij jullie op de hoogte via vele blogs, foto’s, video’s en nog veel meer.

Twijfel dus zeker niet en schrijf je meteen in voor onze blog. Van zodra je bent ingeschreven, krijg je telkens een melding in jouw mailbox wanneer er een nieuwe blog, foto of video online staat.

Zo kan je je inschrijven:

Stap 1: Ga naar: moshitanzania2022.reislogger.nl

Stap 2: Ga naar ‘mailinglijst’

Stap 3: Typ je mailadres in de witte balk

Stap 4: Meld je aan

Stap 5: Bevestig jouw aanmelding in uw mailbox

Stap 6: Geniet veelvoudig van onze blogs, foto’s en video’s!

Nitakuona hivi karibuni! (Tot snel!)

Marte & Julie

1. Reislogger:
    27 december 2021
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!